Cpase Ghoul | Lazor Wulf | adult swim

Datum objavljivanja: 30. Stu 2020.
From the mustiest corners of universe, Cpase Ghoul beams a message from Reginald VelJohnson and Quinta Brunson.
Strongburg's finest are back. Lazor Wulf season 2 premieres Sunday, December 6 at midnight on Adult Swim.
SUBSCRIBE: bit.ly/AdultSwimSubscribe
About Adult Swim:
Get your Adult Swim fix whenever and wherever you want at www.adultswim.com, or by downloading the Adult Swim app. Binge marathons or watch selected episodes of many of your favorite shows including Rick and Morty, Robot Chicken, Venture Bros., Aqua Teen Hunger Force and many more. And check out the Live Stream, our block of live, interactive shows every weekday: www.adultswim.com/streams
Connect with Adult Swim Online:
Download the APPS: www.adultswim.com/apps/
Visit Adult Swim WEBSITE: www.adultswim.com
Like Adult Swim on FACEBOOK: bit.ly/ASFacebook
Follow Adult Swim on TWITTER: bit.ly/ASTweet
Follow Adult Swim on INSTAGRAM: adultswim

Komentari

  • When you're so creatively bankrupt you have to rip off old media and put a current year approved face on it

  • if Lazor Wulf runs its course, id be down with more of this funky take on Space Ghost

  • This terrible 😔

  • Just bring back the OG SGC2C and I swear you’ll get more people watching adult swim

  • Damn I gotta respect the fact that every body movement they did was framed after spaceghost animations.

  • This is almost Better than Season 2 itself

  • Wait, thats Carl Winslow voicing god?!

  • This show sucks man

  • Bring back Venture Brothers

  • oh look, it's space ghost but with nizzers

  • ho's.

  • BRING BACK THE ORIGINAL SPACE GHOST!

  • God, this such a great skit. You can tell the writers adored Space Ghost Coast to Coast.

  • Allison

  • This is musty but where's smiling friends??

  • Shout out to trill weathers

  • I See What They Did There!

  • Oh look, another black wash of a white character. SOOO original.

    • Clearly you haven't seen the show. They also have a black Kelsey Grammer and black Ralph Macchio. It's almost like it's a running joke or something.

  • Yikes, unfunny

  • Not my space ghost tf is this bullshizzniklebinklesby

  • When did SG get big liver lips?

  • So it’s just black washed space ghost?

  • This is funny?

  • God I miss space ghost coast to coast

  • space ghost x lazor wulf cross over... we ready!

  • Hey! This is similar to “Space ghost coast to coast”!😱

    • By the way space ghost has got a nice mustache.

  • Did you rip off Space Ghost ?

  • very cool!!!

  • um.. space ghost ?..

  • I now understand how my parents felt when I showed them Aqua Teen

  • I thought space ghost was weird but to make a parody of it just adds more confusion

    • right it was already a parady on hanna barbara this new shit is so wack

  • I know nothing about this series but this was a fantastically spot on Parody of the loiterer of the Ghost Planet :3

  • Oh it’s space ghost coast to coast but hosted by some other dude lol

  • Cool so Black people got their own space ghost?

    • Lazor Wulf has it's own Black Kelsey Grammar and Ralph Macchio. That's kinda the joke of the show.

  • Damn, thats straight up just black space ghost like he's got all the mannerisms and even speech patterns of Space Ghost but its still uniquely black. Very cool homage, excellently done.

    • Yeah you must have never watched space ghost ctc because this is nothing like that. Even the guests are garbage.

    • He's still no George Lowe (ie Space Ghost's voice actor)

    • its cringe and lacks originality top it off its not funny

  • This show has Carl Winslow?? Lit

  • LOVE IT!!!!!!!

  • one of the most boring a d unfunny shows ive ever watched

  • I watched the other night. I love the colors. Poor dumb horse. God took his anger out on him.

  • This sucks R.I.P. [adultswim]

    • 🤦🏾‍♂

  • Huh, I wonder why this is the specific show people are calling the downfall of adult swim? Hmmm, whatever could it be that makes this show different from the others...

  • reggie veljohnson best die hard cop ;)

  • Roflmfao no man

  • Legend has it; this show was on a couple hundred years ago... it was called Space Ghost Coast to Coast.

    • I'll say it... Cultural appropriation, lol.

    • @Michael Demers and anime was on the verge of being mainstream

    • The rumors speak the truth. It was in a grand time with less worries when the waters ran clean and the air was fresh.

  • cool the space ghost coast to coast parody. i wonder if eric andre liked this video.

  • Is this supposed to be funny?

  • Mixing a garbage show like Lazer Wulf with a legend like Space Ghost is sacrilegious. Sad to see how far you've fallen [AS] 😞.

  • I have been laughing my ass off with Eric Andre lately

  • Ooo she fine!

  • this art style is so unpleasing

    • Really, it looks so cute.

  • That's actually a really spot on rendition.

  • Wait the cop from DIE HARD is on this show?

  • BRING BACK VENTURE BROS

    • Unfortunately that's not too likely, seeing as how the series own creator personally cancelled it.

  • On the TV looks real

  • Did Ghostface approve this?

  • Pretty meh~

  • The concept is funny but the artwork is garbage

  • Plase tell Season two is this format cause count me in ahahha

  • Wtf happened to space ghost

  • This is the worst animation style ever

    • ​@wiseguy 26 Difference is 12oz mouse is intentionally shit looking. Being on a shoestring budget is part of it's motif.

    • Correction: Mr. Pickles is the worst animation style ever. Hands down. This animation style on the other hand looks fresh and sweet.

    • I would love to see you do better.

    • 6oz mouse would like to have a word with you.

  • pretty funny :]

  • Eat your cereal

  • I just turned off the other thing I'm too f***** up to be watching p***

  • I was trying to watch p****** what the f***

  • Lazor Wulf looks better than ever!

  • Pro tip: awkward interviews aren’t funny if they’re scripted. And if they’re scripted then well maybe the interviewee should be able to uh, you know... act?

  • Wow ok this weirdo bully-porn show not only has the nerve to exist but now it has to smear it swamp-ass cringe all over one of adult swim’s most beloved shows...

  • I thoroughly enjoyed this 🤣😂🤣😯🤣

  • A parody of a parody done quite nicely

  • I am voiced by *no man*

  • Love this animation style and I love Lazorwulf.

    • Me too, I love Lazor Wulf!

  • Whats this rip off space ghost

    • It's not a rip-off, it's a parody.

  • cute

    • I love how cute this show is.

  • I love it

  • WE WUZ SPACE GHOST EN SHIET

  • I love the comment at the end "don't act like you've seen it" although I'm glad they're actually getting a season 2. Goes underappreciated.

  • Whiskers! The hair-haver himself! Championship levels of Ham! Fun meter at an all time high!

  • Anyone else miss superjail?

    • It's off topic, but I do agree with you. I miss Superjail, but at least we got Ballmastrz: 9009, created by Christy Karacas (who also created Superjail)

  • Wow this is really crappy.

    • It’s worse than crappy: crappy is forgivable. It’s *soulless*. It’s as nihilistic and absurd as and AS show but there’s no vision, no craft...

    • Really? Thought this is really great. I respect your opinion on this one. I won't argue with you.

  • That is awesome. Space Ghost and Lazor Wulf mashup! That is f*cking amazing! This is one of the reasons why I love Adult Swim and this show!😍

  • oof

  • What does you want? Lol

  • Garbage show.

  • Когда новые серии Рика и Морти?

  • The fact they animated it the way the reused frames were on original SGc2c was a nice touch

  • Space Ghost reference is beautiful. Best talk show on this side of the known galaxy

  • Bring back Blark and Son.

    • @SageMagnus Not even slightly the show I'm talking about. It's so easy to search this stuff.

    • Not possible, Clay Martin Croker passed away. Andy Merrill wouldn't bother remaking the series without Zorak's voice actor. its just going to have to exist in your dreams, since it won't work without him.

    • a.k.a The Brak Show.😁

  • Omg Quinta yaayy im so glad she's doing other stuff 🙌

  • better desing wil be successful

  • Lol that sneaker ad was hilarious. I can see that being a real commercal

  • Idk

  • R.I.P. C. Martin Croker. In a better America that cared about anyone below an income of 2 million a year, you wouldn’t have died overdosing on illegally obtained pain pills.

    • @SageMagnus No again. Clay was my friend and co-collaborator in Atlanta. He died from a severe toothache that led to sepsis. He had plans to see a dentist. The night he passed away he was bothered by some food and, unaware of the severity of the situation, sent a friend to get regular medicines, and died alone. It's unfortunate there was never a clear statement on what happened, as it has led to unfounded rumors.

    • @potsdam28 No that's not how he died. He died of natural causes. though its implied that the food poisoning he got on the night of his death was partially responsible.

    • @potsdam28 A shame!? It’s practically criminal negligence by both the United States government and Big Pharma!

    • That’s how he died? Real shame

    • I met him like a month before he passed, I wish I couldve actually bought something from his con table

  • This is the combo we didn't know we needed. So good

  • Tick and mortyy new season

  • C = S in the Russian Language. Cpase.

  • Fun fact: In 2013, Lazor Wulf first appeared in an online comic series. In this series he was a black wolf.

    • @ETHANDAALLMIGHTY the closest thing you can find is something on Reddit

    • Anyone got a Link

    • I can’t find the original comic anywhere.

    • @Nas T i did not

    • Oh yeah, I already knew that.😁

  • This is off topic for this video but Vince Staples is a voice actor on Lazor Wulf and I respect that.

    • @Lady Honeybee he plays lazor wulf himself

    • Who does he play? I know Big E plays Canon Wulf and DRAM plays Yeti.

  • 32.

  • Best

  • style is fire af